Player vs. Player 1

 
最終更新日時:
元記事
http://wildstar-central.com/index.php?wiki/player-vs-player/

以下、上記の記事の冒頭部分の訳になります


Player vs. Player (PvP)

一日中NPCとだけ戦っているのでは満たされない人のために、
ネクサスの世界には、オープンワールドだったり数種のマッチング形式だったりする;多くの対プレイヤーの戦いがあります。
For those that are unsatisfied with only fighting NPC's all day,
the world of Nexus will provide many opportunities to wage battle against fellow players;
in the open world as well as several organized modes.

現在のデザインのPvP戦闘は、決して単調な物になっておらず(意訳)(いずれの種類の典型的電信システムを示していない(???))
PvEの片割れとしての、差別化をちゃんと助けています。
The current design of PvP combat does not display the tpical telegraph system of any kind,
which helps to further differentiate it from its PvE counterpart.[6]

彼らはPvPに参加して敵を倒すだびにレベルアップに向けての経験値を獲得することができます。
まさしくPvEの世界と同様に、ほぼ同等のレートでです。
Those that do partake in PvP can earn experience towards leveling up whenever they defeat an enemy—
just like they would in PvE, at roughly an equivalent rate.

経験に加えて、バトルグランドをプレイしたプレイヤーは伝統的な通貨(普通の物を買える)(金、銀、その他)と、
それに加えて、プレステージを報酬として得ます。
In addition to experience, players that play in Battlegrounds will be rewarded with traditional currency (Gold, Silver, etc.)
that can buy normal goods, as well Prestige;

(プレステージとは)ワイルドスターのPvP通貨で、おそらくPvP関連のアイテムや報酬と交換できます。
Wildstar's form of PvP Currency that presumably will only be exchangeable for PvP related items and rewards.[9]

ゲーム内での競合に燃料を供給する主な推進力は、2つのプレイ可能な勢力(Factions)(ドミニオンとエグザイル)間の継続的な権力闘争です。
The main driver that will inevitably fuel conflict within the game is the ongoing power struggle between the two playable Factions:
Dominion and Exiles.

オープンワールドPvP(OWPvP)の存在に起因して、ネクサスを探検する過程でその勢力間交錯が頻繁に発生します。
サーバーの選択に応じて、プレイヤーがOWPvPに遭遇する頻度は変わるでしょう。
Due to the presence of Open World PvP (OWPvP), the Factions will frequently cross paths while exploring Nexus and beyond.
Depending on ones server choice a player may often engage in OWPvP.

サービス開始時に、ワイルドスターはPvPとPvEのサーバーを持ちます。それらのサーバではPvP戦闘を制限するルールが異なります。
どちらのサーバーにおいても、フラグを立て敵を攻撃できるシステムはあります。
しかし、フラグ立てを制御するルールはサーバー間で(以下の様に)異なる。
At launch, Wildstar will have PvP and PvE servers with different rules that restrict PvP combat.
Both retain a flagging system that enables a character to attack an enemy,
but the rules that govern flagging differ between the two. The differences between the server types are:


PvP Servers
係争ゾーン(両方の勢力が支配を争っている土地)にいる間、
勢力のプレイヤーはフラグが立ち、敵を見かけしだい攻撃できます。
While in contested zones—ones that both Factions are vying for control of—
players from both Factions will be flagged for PvP and may attack one another on sight.

片方の勢力が支配しているゾーンは、その支配している勢力には安全地帯となります。
There are also zones that are controlled by only one faction which is a safe zone for the ruling faction.

勢力に属するフラグを立てていない安全地帯にいるプレイヤーは、敵からの攻撃が無効になります。
Players within their Factions respective safe zone are not flagged for PvP and therefore are them immune to enemy attacks.

もし安全地帯にいるプレイヤーが敵を攻撃したくなったら、PvPフラグし、自由に攻撃できます。
If a player wishes to fight an enemy while in their own safe zone they are able to flag for PvP and freely engage them.


PvE Servers
係争ゾーンまたは敵ゾーンにいるプレイヤーが自動的にフラグされることはありません。
Players are never automatically flagged for PvP while in contested or rivaled zones.

この規則の唯一の例外は、敵の都市の敷地内でするプレイヤーベンチャーです。
この場合、すぐにPvPフラグが付けられます。
The only exception to this rule is when a player ventures into the premises of an enemy city,
upon which they are immediately flagged for PvP.

キャラクターは、任意の時点で気軽にPvPフラグを選べます。
どこにいるか関係なく、彼らはその後、敵の勢力のフラグ付きのメンバーと戦うため進むことができます。
Characters do have the choice to willingly flag for PvP at any time,
regardless of where they are, and can then proceed to fight flagged members of the opposing faction.


どちらのタイプのサーバーにいるかにかかわらず、
あなたは味方のプレイヤーを攻撃できないことに注意すべきです。
It should be noted that attacking players that belong to your faction is not allowed,
regardless of the server type you are on.

コメント(0)

コメント

削除すると元に戻すことは出来ません。
よろしいですか?

今後表示しない

名前
コメント(必須)
(300文字まで)

必ず「Gamerch ガイドライン」をご覧の上、書き込みをお願いします。
画像
sage機能

対象コメント

選択項目

詳細

※上記の内容はWiki管理者へ通報されます。

通報完了

通報内容を送信しました

エラー

エラーが発生しました

削除しました。

このページをシェアしよう!

メニュー  
種族
種族・クラス対応表
クラス・鎧対応表
Warrior
Esper
Spellslinger
Stalker
Medic
Engineer
掲示板

更新履歴

Wikiメンバー

左サイドメニューの編集
最近の更新

2016/05/21 (土) 08:46

2016/05/21 (土) 08:34

2014/07/10 (木) 16:42

2014/07/08 (火) 13:36

2014/06/20 (金) 09:50

2014/06/20 (金) 09:49

2014/06/18 (水) 15:56

2014/06/17 (火) 16:33

2014/06/17 (火) 14:42

2014/06/17 (火) 13:59

2014/06/17 (火) 13:56

2014/06/17 (火) 13:47

2014/06/17 (火) 12:02

2014/06/17 (火) 12:01

2014/06/16 (月) 15:08

2014/06/16 (月) 15:06

2014/06/11 (水) 13:32

2014/06/11 (水) 13:30

2014/06/10 (火) 11:18

注目記事
【SAOVS】リセマラ当たりランキング SAOVS攻略Wiki
【ナナマジ】リセマラ当たりランキング ナナマジ攻略Wiki
【PoE2】おすすめスタータービルドまとめ PoE2攻略Wiki
【マジックディフェンス】リセマラ当たりランキング マジックディフェンス攻略Wiki
【ポケポケ】最強デッキランキングとレシピ|最新環境Tier表 ポケポケ攻略Wiki

サイト内ランキング
ソルジャーミッション
パス
Unsteady Miasma
4 Decimate
5 Recharge
6 ハウジング
7 Tips
8 Hyper Wave
9 アップデート・ノート ビルド6731
10 Stalker
ページ編集 トップへ
コメント 0